- Bestellen & Betalen
- Verzenden & Bezorgen
- Meld een retour
- Veel gestelde vragen
- Algemene voorwaarden
- Privacy & Disclaimer
- Sitemap
Account Vragen
Waarom moet ik een account aanmaken?
Door een persoonlijke account aan te maken haalt u meer uit hethannahhuis.nl. Zo kunt u uw orderstatus bekijken, gemakkelijk een verlanglijstje maken en uw persoonlijke gegevens beheren. Zonder account is dit niet mogelijk.
Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt uw account aanmaken door in de rechtse bovenhoek van uw scherm op Registreren te drukken. Registreer vervolgens door middel van uw emailadres en een door u te bepalen wachtwoord. Nadat u op registreer heeft gedrukt is uw account aangemaakt en ontvangt u hiervan een bevestiging per mail.
Wat zijn de voordelen van een account?
De voordelen van een account zijn dat u uw nadat u uw account hebt aangemaakt veel makkelijker een bestelling kan plaatsen, u hoeft dan geen factuur en verzendgegevens meer in te vullen waardoor het afreken veel sneller gaat. Daarnaast biedt een account ook het voordeel dat u recente bestellingen kunt volgen en bekijken en een verlanglijstje kunt maken.
Hoe kan ik mijn account gegevens wijzigen?
U kunt uw account gegevens wijzigen door bovenaan in het scherm op inloggen/Registreer, of indien u al ingelogd bent op Mijn Account te drukken. U kunt vervolgens op deze pagina uw wachtwoord, factuur- en verzendadres wijzigen. Daarnaast kunt u indien u nog een bestelling open heeft staan die niet betaald is, deze betaalbaar stellen.
Hoe waarborgt hethannahhuis.nl mijn privacy?
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Indien u uw account wil verwijderen kunt u via onderstaande mailadres hiervoor een verzoek indienen:
Gelieve uw voor en achternaam en het mailadres waarmee u bent ingeschreven hierbij te vermelden.
Bestellen & Betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen doet u door een product in uw winkelwagen te leggen en op de knop "IN WINKELWAGEN" te drukken. Het artikel wordt in de winkelmand geplaatst. U kunt hier meerdere producten inleggen. Wanneer u klaar bent met winkelen kunt u door rechtsboven op "WINKELWAGEN" te drukken naar het afrekenmenu gaan. U krijgt een overzicht te zien met alle producten in de winkelwagen. Hier kunt u eventueel nog aanpassingen doen en vervolgens op de knop "BESTELLING AFRONDEN" drukken. U komt vervolgens in het afrekenmenu waar u de gevraagde gegevens dient in te vullen. U kunt hier ook, indien u al een account heeft, inloggen met uw account. Na alles volledig ingevuld te hebben drukt u op "BESTELLING AFRONDEN", vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren.
Wanneer uw order is geplaatst, ontvangt u hier direct een bevestiging van per mail.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Als u een bestelling succesvol heeft afgerond ontvangt u daar direct een bevestigingsmail van. Als u deze niet hebt ontvangen is deze mogelijk in u ongewenste mail beland. Mocht u ook daar de mail niet kunnen vinden ga dan naar INLOGGEN en log in met uw account. Hier ziet u een overzicht van alle recente bestellingen en de status er van. Staat de bestelling er niet bij, plaats dan een nieuwe bestelling, er heeft geen transactie plaatsgevonden. Heeft u toch nog vragen, neem dan contact met ons bij voorkeur via e-mail: [email protected]
Waar vind ik de status van de bestelling?
Om de status van de bestelling te zien moet u inloggen op uw account (rechtsboven). Hier ziet u een overzicht van alle recente bestellingen. U vindt hier informatie omtrent uw bestelling zoals ordernummer, besteldatum en de status van de bestelling. Tevens kunt u hier door op de knop "BEKIJK" te drukken uw order bekijken.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Een bestelling annuleren is niet meer mogelijk nadat het betaalproces is afgerond. Wel heeft u het recht om de goederen binnen 14 dagen te retourneren.
Hoe kan een artikel uitverkocht zijn, nadat ik besteld heb?
De voorraad die wordt getoond in onze webshop proberen wij zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Toch kan het gebeuren dat het product is uitverkocht door dat er een verschil is tussen systeemvoorraad en werkelijke voorraad. Dit kan bijvoorbeeld ontstaan door magazijnfouten of beschadigde producten. In het geval er zich een voorraadprobleem voordoet zullen we hierover contact met u opnemen.
Welke betaalmethoden heeft hethannahhuis.nl?
In onze webshop kun veilig betalen met de volgende betaalmethoden;
- Ideal
- Overschrijving per bank
- Factuur via Afterpay
- Factuur via Klarna
- Visa
- Mastercard
- Bancontant / Mistercash
- KBC
- Belfius
- American Express
- Maestro
- Paypal
Zijn er kosten aan de verschillende betaalmethoden?
Ideal, Bancontant/Mistercash, KBC en Belfius zijn gratis, voor de overige betaalmethoden rekenen wij betaalkosten.
Hoe weet ik zeker of mijn betaling is gelukt?
Als u betaling is gelukt ontvangt u daarvan direct een bevestigingsmail. Als u deze niet heeft ontvangen is deze mogelijk in u ongewenste mail beland. Mocht u ook daar de mail niet kunnen vinden ga dan naar INLOGGEN en log in op uw account. Hier ziet u een overzicht van alle recente bestellingen en de status er van. Staat de bestelling er niet bij, controleer dan of het bedrag van uw rekening is afgeschreven of plaats de bestelling opnieuw.
Verzenden & Bezorgen
Rekent hethannahuis.nl verzendkosten?
Verzending in Nederland en België is bij het hannahhuis altijd gratis. Onze prijzen staan vermeld inclusief BTW en zijn dus inclusief bezorging aan huis of ophaalpunt.
Voor zending naar het buitenland hanteren wij kosten per regio, u kunt een overzicht van deze kosten hier vinden.
Kent hethannahhuis.nl ook gratis levering?
Voor verzending binnen Nederland & België hanteren wij standaard een gratis levering.
Wat zijn jullie bezorgdagen?
Bestelling voor 17:00u | 1e Leverdag | indien niet thuis, 2e Leverdag |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Weekend | Dinsdag | Woensdag |
Deze bezorgdagen kunnen afwijken indien het een internationale zending betreft
Kan ik mijn order volgen via track & trace?
Alle orders worden verzonden via de pakketdienst van DHL. Het pakket wordt voorzien van een Track & Trace code welke je per mail krijgt verzonden, direct nadat wij het pakket hebben aangeboden bij DHL. Ga naar DHL en voer u Track & Trace code in om uw pakket te volgen.
Hebben jullie ook levering in buitenland?
Wij leveren ook naar het buitenland zie de landeninformatie op deze pagina.
Mijn pakket is niet bezorgd wat kan ik doen?
In de regel duurt het bezorgen van een pakket 1 tot 2 werkdagen. Controleer op DHL de status van uw order om de werkelijke status van het pakket te bekijken. Indien de status op bezorgt staat en u heeft het pakket niet ontvangen dan kunt u via e-mail of telefoon een melding hiervan maken zodat wij een officiële klacht kunnen indienen bij DHL. DHL zal vervolgens een onderzoek starten naar het pakket, let wel dit onderzoek kan enige dagen duren.
Kan ik mijn pakket laten leveren op een ander adres?
Tijdens het afrekenen kunt u ervoor kiezen om het afleveradres te wijzigingen. U kunt uw pakket laten leveren op een ander adres door het lever adres aan te passen in een ander adres van bv een vriend of vriendin. Nadat u een track & trace mail van DHL heeft ontvangen heeft u nog de mogelijkheid om uw pakket op een ander adres of op een servicepoint af te laten leveren, dit kunt u via de mail van DHL regelen.
Ruilen & Retourneren
Wat is jullie herroepingstermijn voor internetverkoop?
Wij hanteren de wettelijke richtlijn van 30 dagen herroepingstermijn. Dit geldt voor alle artikelen mits specifiek anders beschreven in onze algemene voorwaarden.
Welke artikelen kan ik retourneren?
Alle artikelen mits nadrukkelijk anders aangegeven in onze algemene voorwaarden kunnen worden geretourneerd aan Het hannahhuis. Dit kan alleen onder de volgende omstandigheden;
- Een product dat niet meer in originele staat is nemen we niet retour denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Het doosje om het product is niet meer aanwezig
- Het zegel van het product is verbroken
- Het product is niet bij ons aangekocht
- De retour binnen twee weken na ontvangst bij ons is aangemeld (onze herroepingstermijn van 30 dagen)
Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?
Zijn er kosten aan een retourzending verbonden?
Het retour zenden van producten/orders is bij Het hannahhuis gratis.
Contactgegevens
Waar is het hannahhuis gevestigd?
Ons vestigingsadres is De Vlonder 217-A, 5427 DG De Boekel
Is het hannahhuis ook telefonisch of per mail bereikbaar?
Het hannahhuis is op meerder manieren bereikbaar:
- Via e-mail: [email protected]
- Telefonisch: 0492-729245
Onder welke organisatie valt het hannahhuis?
Het hannahhuis maakt deel uit van v.o.f. Het Cosmeticahuis,
onder deze v.o.f. vallen eveneens:
Het Cosmeticahuis (www.hetcosmeticahuis.nl)
Huidinstituut de Orchidee
Zelf Regelen
Bel ons
ma t/m vr 09.00 - 12:30 uur
ma t/m vr 13.30 - 17:00 uur
za t/m zo gesloten
Antwoord binnen 8 werkuren
Het hannahhuis
De Vlonder 217 A
5427 DG Boekel
Nederland
BTW: NL860050592B01
KvK: 74853503